Czy wiecie, że renifery w zaprzęgu Mikołaja to dziewczyny?

To zabawne, ale w końcu samce w okresie zimowym są BEZ poroża 🙂 To oczywiście żart, w żadnym sposób nie zamierzam tej bajkowej historii obdzierać z chłopięcej magii, lecz w taki sposób mogę ten zamykający rok wpis rozpocząć!

  • Czy wiesz jakie są okresy w życiu człowieka?
  • Młodość, wiek średni i cholernie dobrze wyglądasz.

-Mr Mercedes, Stephen King

Siedzę sobie teraz w biurze i bardzo mi odpowiada, że jeden dzień mam gdzieś między ludźmi, bo mogę się ubrać w COŚ galowego. Dziś rano z Lilką rozmawiałam o tym minimum, które każdy powinien robić dla swojego wyglądu i pomimo ogólnego rozprężenia i przyzwolenia na zaniedbanie, włosy i zęby powinny być obowiązkowe. W 2023 mniej się malowałam, ale częściej chodziłam do fryzjera. Plany zakupowe zrealizowałam: i nowy plecak dla Łucji, i kurtka dla Mieszka, która okazała się za mała. Młody dostał też kurtkę wiosenną, która na jesieni się przydała. Mamy również (nareszcie!) SPORO swetrów we wzory świąteczne (tegoroczny Mikołaj dostarczył KOLEJNE). Nie doszły za to buty biegowe, które niezmiennie sie rozpadają (przechodzi to na 2024). Co jeszcze może mi być potrzebne? Może szydełkowa torebka na lato? Zimowe buty dla mnie, a z całą pewnością letnie buty dla młodego. Wiekowo ważny będzie ten rok…Czy wchodząc w wiek „cholernie dobrze wyglądasz” powinnam mieć więcej beżów, kratek i dyskretnych łańcuszków? Czy mogę pozostać w tym co mam, bo i tak automatycznie styl mi się trochę przez lata zmienia?

🐔Trend: cudowne rzeczy się w rolkach na Insta. Podobał mi się przezabawny trend z beztroskim Pedro Pascalem, ale za chyba najzabawniejszy uważam te fałszujące dzieci (np. ta rolka).

🐔Influencer: co roku dodaję kogoś, kto robi kontent wokół odzieży i ta panna jest super. Podoba mi się bo to JAK to pokazuje jest bardzo zwyczajne. Dzięki niej odkryłam, że marzę o torebce w krówkę z Bimba Y Lola oraz brazylijskim kostiumie kąpielowym (TAKIM pochodzącym z Cala de La Cruz) i obie rzeczy są niestety całkowiecie poza moim zasięgiem. 😭

🐔Biżuteria: wchodziłam w ten rok z planem, że sama będę robić bransoletki z kamieni i się mi udało. Zamawiam sznury kamieni, mam gumkę i jak pojawia się okazja (Dzień Matki, kiedy zrobiłam Lutce), albo choinka, to robię od razu kilka. Mam zaczepy pod którymi chowam wiązanie gumki i wyglądają bardzo dobrze. Znalazłam też stary naszyjnik z bursztynem i planowaną bursztynową bransoletkę JUŻ mam, chociaż na Helu widziałam takie, które mi się podobały (może w lecie sobie taką sprawię?)

🐔Marka: ta w której się ubieraliśmy to jedno, a ta, którą poznałam, gdyż panny mnie do takiego sklepu wciągnęły to Brandy Mellville. Na koniec roku, tradycyjnie jestem zachwycona Medicine, bo tam kupiliśmy DUŻO czapek (dla dziadka, dla Matiego, dla Mieszka i dla Diabla). Męska dzianina tam jest cudowna!

🐔Torebka: w trybie wakacyjnym najczęściej chodziłam z moją nową białą torbą fotograficzną, a na codzień nosiłam naprzemiennie dwie pikowane brązowe torebki!

🐔Kolorem roku była Magenta i pisałam już o tym w lecie, że różowy to kolor tego lata.

🐔Filtry: na początku roku Muzeum Narodowe zrobiło cudowne filtry z Witkacym i w moim telefonie załadowały sie DOPIERO teraz. Zrobiłam nimi fotkę sobie i… DZIADKOM! Podobają nam się! Zgodnie stwierdziliśmy, że takie obrazy chętnie byśmy zawisili na ścianie! ✨ 

Jedna myśl na temat “Czy wiecie, że renifery w zaprzęgu Mikołaja to dziewczyny?

Dodaj komentarz