Jest taka okazja, kiedy można się ubrać na biało i NIE jest to ślub!

Spotkałam koleżankę Lilki. Dziewczynki czasem wyprowadzają swoje psy i Tola to taka komunikatywna panna. I ta Tola z jakąś inną coś kręciły telefonami… Zapytałam, czy robią live-a?, a ona na to, że wrzucają nowego tik-toka. Przekazałam to potem w domu Lilce oraz dodałam, że NIE wiem z kim była, bo to to DRUGIE było w kapturze i nawet płeć trudno określić… Lilka natychmiast to sprawdziła i mówi: Ach, ONA była z Judytą! No i szok, bo ta Judyta, to taka bardzo ładna i drobna blondynka, która teraz wygląda zupełnie inaczej! Lila mi pokazywała jej profil i w życiu bym jej nie poznała. Włosy zafarbowała na ciemno, pod oczami maluje sobie mangowe worki, a nos i uszy pełne są połączonych ze sobą kolczyków! Ogromny szacunek do rodziców, że pozwoli jej na to, ale to ILE musi się dziać w takim 13-letnim dziecku, żeby tak się zmienić??? Rodziców zresztą znam i to jedne z bardziej pozytywnych i mądrych osób w moim świecie, dom mają ciepły i czysty, jest pies, jest rodzeństwo i jakiś taki ogromny sprzeciw u dziecka. Powiedziałam więc dziewczynom:

  • Kupię Wam te sukienki na komunię Mieszka. Mogą być te z Zary… Za to, że tak mam z Wami łatwo. Nie za to, że jesteście normalne, bo Judyta też jest normalna, ale za to, że jesteście ZWYCZAJNE.

I kupiłam. To NIE było konieczne, bo pod hasłem: STRÓJ na komunię Mieszka, JEST już kilka strojów. No ale, w pandemii wyjazd do hebe jest wyprawą do teatru, a co dopiero KOMUNIA. Ja TEŻ kupiłam sobie sukienkę. Miałam upatrzoną inną, ale doszłam do wniosku, że jest dość droga, więc wzięłam dwie inne, które razem kosztowały mniej niż tamta… Pogoda na ósmego maja ma być średnia, więc i tak może być tak, że będziemy kombinować z żakietami i rajstopami!

Moje są dwie pierwsze (Mohito), trzecia jest Łucji, czwarta Lilki! – Fotki ze stron sklepów!

Dodaj komentarz